Deltageren kan betjene borgeren på en respektfuld og professionel måde, under hensyntagen til borgerens individuelle behov i kontakten med den offentlige forvaltning.
Deltageren kan indgå i et anerkendende og konstruktivt samarbejde med borgere/brugere, andre myndigheder og kolleger.
Deltageren kan arbejde tværfagligt og helhedsorienteret for at yde den bedste service til borgerne.
Desuden kan deltageren, via viden om konflikttemaer og aktiv lytning, håndtere konflikter i forhold til både interne og eksterne samarbejdsparter.
Deltageren kan betjene borgeren på en respektfuld og professionel måde, under hensyntagen til borgerens individuelle behov i kontakten med den offentlige forvaltning. Deltageren kan indgå i et anerkendende og konstruktivt samarbejde med borgere/brugere, andre myndigheder og kolleger. Deltageren kan arbejde tværfagligt og helhedsorienteret for at yde den bedste service til borgerne. Desuden kan deltageren, via viden om konflikttemaer og aktiv lytning, håndtere konflikter i forhold til både interne og eksterne samarbejdsparter.
Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.
Der stilles ingen specielle adgangsbetingelser.
Der udstedes kursusbevis efter gældende regler.
Vi forbeholder os ret til ændringer af lovmæssig art.
2 dage
20
Kviknr. 44723