Deltageren kan sætte rammer og lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder, borgere og kolleger, fx vejlednings- og rådgivningssamtaler. Deltageren kan anvende et sprogbrug tilpasset samtalens formål og hermed bidrage til en effektiv opgave- og problemløsning. Herunder kan deltageren aflæse kropssprog, anvende aktiv lytning og relevante spørgeteknikker samt give konstruktiv feedback, sådan at de administrative kommunikative opgaver løses bedst muligt.
Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med borger- og kundekontakt knyttet til det administrative arbejde.
Der kræves ikke særlige forudsætninger for at deltage på uddannelsen.
Der udstedes kursusbevis efter gældende regler. Vi forbeholder os ret til ændringer af lovmæssig art.
1 dag
20
Kviknr. 47297
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk