Kommunikation og konflikthåndtering (AMU)

Kommunikation og konflikthåndtering

Dette kursusudbud er sammensat i samarbejde med Dansk Facilities Management (DFM), med henblik på at give tilbud om branchespecifikke kurser, som samtidig giver deltagerne en høj grad af netværkslæring; man er på kursus med andre, som er beskæftiget indenfor facilities management.

Dette kursus kan også tages som en del af en samlet pakke. Du kan læse mere om de andre kurser og tilmelde sig dem ved at trykke på link herunder:

Mål med kurset

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af mennesker psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner. Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episode på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Særligt om målgruppen

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddanelser.

Deltagerpris

kr. 324,- for deltagere i AMU målgruppen
kr. 1.825,- for deltagere uden for AMU målgruppen

Forplejning

kr. 175,-

VEU (løntabsgodtgørelse)

kr. 679,20 pr. dag pr. fuldtidsansat i AMU-målgruppen.

Generelt om kurset

Kursusbevis

Udstedes af Niels Brock

Varighed af kurset

3 dage

Dato

Dato kommer snarest

Adresse

Niels Brock
Klareboderne 1
1115 København K

Antal deltagere

Min. 20 max. 24.

Tilmeldingsfrist

10 dage inden kursusstart

AMU fag: 44853