Kundeservice i administrative funktioner

Kundeservice i administrative funktioner

Mål med kurset

Deltageren kan yde god kundeservice med henblik på at skabe en professionel og udbytterig relation til den enkelte kunde, intern som ekstern i forbindelse med udførelsen af administrative opgaver, som fx kundekontakt og sagsbehandling. Herunder kan deltageren identificere kundegrupper og kundetyper for at målrette den givne kundeservice. Endvidere kan deltageren - fx i relation til reklamationer - i den udstrækning det er realistisk, set i forhold til opstillede servicemål behandle disse med fokus på at skabe en positiv oplevelse for kunden. 

Målgruppe for kurset

Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med kundeservice i den administrative funktion.

Forudsætninger

Der stille ingen specielle adgangsbetingelser.

Specielle oplysninger om kurset

Der udstedes kursusbevis efter gældende regler. Vi forbeholder os ret til ændringer af lovmæssig art.

Varighed af kurset

1 dag

Kviknr. 47296

Tilmelding

Fakta

  • Pris for kursister der ikke tilhører AMU-målgruppen: Klik på linket herunder og skriv AMU-nummeret i søgefeltet. Klik her
  • VEU (løntabsgodtgørelse): kr. 860,- pr. dag pr. fuldtidsansat i AMU-målgruppen.
  • Vil du søge om specialpædagogisk støtte? Klik her
  • Info om VEU: Klik her
    Tilhører du AMU-målgruppen?
  • Klik her for liste. Uddannelser på Dunniveau 0-4 falder indenfor AMU-målgruppen
  • Du vil modtage besked om, hvorvidt kurset afholdes ca. 7-14 dage før kursusstart. Har du spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte kursussekretæren for kurset på tlf. 3341 9162
  • Pris 118,00 kroner