Reklamationshåndtering

Reklamationshåndtering

Lær at give kunden korrekt og serviceorienteret information om forbrugerrettigheder m.v. ved køb af varer og at håndtere en efterfølgende reklamation fra kunden

Mål med kurset

Du lærer at give kunden korrekt og serviceorienteret information om forbrugerrettigheder m.v. ved køb af varer og kan håndtere en efterfølgende reklamation fra kunden.

Kursustype

AMU-kursus

Målgruppe for kurset

Personer, der opfylder AMU-lovens bestemmelser om målgrupper, kan deltage på uddannelsen.  

Specielle oplysninger om kurset

Der udstedes kursusbevis efter gældende regler. Vi forbeholder os ret til ændringer af lovmæssig art.

Varighed af kurset

1 dag

Minimum antal deltagere

20

Kviknr. 44478

Tilmelding

Fakta

  • Pris for kursister der ikke tilhører AMU-målgruppen: Klik på linket herunder og skriv AMU-nummeret i søgefeltet. Klik her
  • VEU (løntabsgodtgørelse): kr. 860,- pr. dag pr. fuldtidsansat i AMU-målgruppen.
  • Vil du søge om specialpædagogisk støtte? Klik her
  • Info om VEU: Klik her
    Tilhører du AMU-målgruppen?
  • Klik her for liste. Uddannelser på Dunniveau 0-4 falder indenfor AMU-målgruppen
  • Du vil modtage besked om, hvorvidt kurset afholdes ca. 7-14 dage før kursusstart. Har du spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte kursussekretæren for kurset på tlf. 3341 9162
  • Pris 118,00 kroner