Du lærer at medvirke i udarbejdelse af en markedsføringsplan og efterfølgende analysere og vurdere omkostningseffektiviteten på baggrund af de almindelige værktøjer, der benyttes til optimering af kampagner. Du får viden om målgrupper, relevante medier, budskaber og kommunikationsformer til markedsføring og kan anvende denne viden til at assistere ved gennemførelse og opfølgning af virksomhedens markedsføringsindsats.
AMU-kursus, efteruddannelse
Salgs- og servicemedarbejdere i detail- og handelsvirksomheder, som dagligt arbejder og understøtter den fastlagte eksterne markedsføringsstrategi.
Uddannelsesbevis udstedes af uddannelsesinstitutionen til de deltagere, som efter underviserens vurdering har gennemført uddannelsen med tilfredsstillende resultat.
2 dage
20
Kviknr. 40002
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk