Du lærer at skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og -dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser.
Endvidere kan du anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v.
Der ud over kan du udvise forståelse for krisereaktioner. Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.
Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.
Der udstedes kursusbevis efter gældende regler.
Vi forbeholder os ret til ændringer af lovmæssig art.
3 dage
20
Kviknr. 44853
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk