Deltageren kan anvende præcis og nuanceret formulering i forbindelse med såvel telefonbetjening som skriftlig korrespondance og anden korrespondance og i overensstemmelse med fastlagte politikker og profilmål i kundekontaktcenteret.
Deltageren har samtidig en indgående forståelse for kundekontaktcentrets forretningsidé, arbejdsopgaver og økonomistruktur herunder omkostningerne ved henholdsvis god og dårlig kvalitet i forbindelse med servicering af virksomhedens kunder. Deltageren kan anvende begreberne kvalitet og service i udførelsen af konkrete arbejdsfunktioner i forhold til optimering af eget arbejde, og dermed skabe grundlag for kundeloyalitet og udbygning af eksisterende kundegrundlag.
Deltageren forstår, hvad arbejdsfunktionen betyder for virksomheden som helhed.
Deltageren har et indgående kendskab til kommunikativ kvalitet og service som medarbejder i kundekontaktcenteret, og deltageren kan redegøre for betydningen af kvalitet og service i forhold til kunders samarbejdspartneres syn på virksomheden, og virksomhedens produkter eller serviceydelser.
AMU-kursus, efteruddannelse
Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder med kundekontaktcenter funktioner.
Der udstedes kursusbevis efter gældende regler.
Vi forbeholder os ret til ændringer af lovmæssig art.
1 dage
20
Kviknr. 47247