Du lærer at identificere kundetyper og gennemføre forskellige typer telefonsamtaler med anvendelse af grundlæggende samtaleteknik, dvs. anvendelse af korrekt stemmeføring, intonation, lytteteknik samt korrekt telefonetikette. Efter kurset kan du anvende korrekt spørgeteknik med henblik på at styre telefonsamtalen effektivt.
AMU-kursus, efteruddannelse
Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder med kundekontaktcenter funktioner.
Uddannelsesbevis udstedes af uddannelsesinstitutionen til de deltagere, som efter underviserens vurdering har gennemført uddannelsen med tilfredsstillende resultat.
2 dage
20
Kviknr. 47248
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk