Deltageren kan til brug for telefonsamtaler med kunden selvstændigt udvælge og anvende samtaleteknikker efter kundekontaktcentrets retningslinjer og mål. Deltageren kan udføre en bevidst styring af samtalen og anvende lytte teknik i telefonsamtaler med kunden, også i stressede situationer og ved ydre påvirkninger. Deltageren er desuden bevidst om samtalens inddeling i cyklus og kan identificere elementerne i samtalen samt udvælge og korrekt anvende de relevante kommunikationsværktøjer.
AMU-kursus, efteruddannelse
Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder med kundekontaktcenter funktioner.
Der udstedes kursusbevis efter gældende regler.
Vi forbeholder os ret til ændringer af lovmæssig art.
2 dage
20
Kviknr. 47250
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk