Du lærer at forestå og gennemføre et grundlæggende telefonisk salg af virksomhedens services og produkter uden face to face kontakt med kunden. Du lærer at varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde, lytte til kundens behov og forventninger og gennemføre salg, herunder bruge teknikker til at afslutte salg. Efter kurset kan du desuden afslutte kontakten på en positiv måde.
Et mål er, at du bliver i stand til - i forbindelse med opbygning af kunderelationer - at anvende forskellige teknikker afhængig af samtalens karakter, hvad enten det drejer sig om samtaler, hvor der ringes ud til potentielle nye kunder eller samtaler, hvor en mistet kunde skal vindes tilbage.
AMU-kursus, efteruddannelse
Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder med kundekontaktcenterfunktioner.
Uddannelsesbevis udstedes af uddannelsesinstitutionen til de deltagere, som efter underviserens vurdering har gennemført uddannelsen med tilfredsstillende resultat.
2 dage
20
Kviknr. 47252
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk
Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk
Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@brock.dk